آرشیو آذر ماه 1401

انواع مجموعه بازی- سطل زباله - تجهیزات پارکی

قیمت نیمکت پارکی در مازندران

۴ بازديد

نیمکت پارکی

قیمت نیمکت پارکی در مازندران

مبلمان شهری به آن دسته از تجهیزاتی گفته می شود که به منظور افزایش رفاه شهروندان مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت پارکی یکی از پرمصرف ترین لوازم مبلمان شهری است که در جامعه ما به عنوان فراهم‌ کننده فضای ملاقات و همچنین مکانی برای نشستن و گفت‌وگو به کار می رود. قیمت نیمکت پارکی در مازندران ثابت نیست و عوامل تاثیر گذار بسیاری دارد.

قیمت نیمکت پارکی

استفاده از یک صندلی مناسب در معابر شهری بسیار مهم است. لذا شهرداری ها به منظور استراحت و راحتی شهروندان در فضاهای باز شهری، نیمکت پارکی را در مکان های عمومی شلوغ و پر تردد قرار می دهند. نصب نیمکت در قسمت های مختلف شهر این امکان را به مردم می دهد که در صورت نیاز مدت زمان کوتاهی را به استراحت مشغول شوند و یا در صورتی که در محیط هایی مانند پارک حضور دارند، با آرامش و راحتی بتوانند با فضای زیبا و جذاب محیط خود ارتباط برقرار کنند. قیمت نیمکت پارکی با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن، طرح ها و ابعاد آن مختلف است. 

فروش میز و نیمکت پارکی

۶ بازديد

نیمکت پارکی

فروش میز و نیمکت پارکی

نیمکت پارکی از جمله المان های ضروری هر شهری محسوب می شود. چرا که با قرارگیری در مکان های عمومی و پر تردد، فضای خوبی را برای استراحت شهروندان ایجاد می کند. این محصول برای استراحت کردن بعد از قدم زدن در فضای سبز توسط افراد مختلفی از جمله افراد سالخورده و ‌کودکان استفاده می ‌شود. لذا باید از بهترین نوع آن انتخاب گردد تا بعد از نشستن های مداوم دچار شکستگی و آسیب به افراد نشود.

میز و نیمکت پارکی

میز و نیمکت پارکی زیر مجموعه از از لوازم مبلمان شهری محسوب می شود که جهت افزایش رفاه و آسیاش شهروندان در جای جای فضاهای باز نصب می گردد. وجود میز و نیمکت پارکی در فضاهای باز، انسجام اجتماعی و همچنین سلامت جسمی و روانی جمعیت افزایش می ‌دهد. این دلایل باعث شده تا صاحبان تولید مبلمان شهری به فکر ساخت و فروش میز و صندلی های پارکی باشند و آن را به یکی از محصولات مهم خود تبدیل کنند.